пятница, 22 ноября 2013 г.



Սիրելի սովորողներ, մեր կրթահամալիրում անցյալ տարի Սեբաստացու օրերի, կրթահամալիրի տոնի ժամանակ տիար Բլեյանը հայտարարեց, որ.
Կրթահամալիրի 7 հոմանիշները
1.     Միաբանություն - Համամիտ եմ, որովհետև դպրոցը կարծես թե նմանվում է Մխիթարյան միաբանությանը  
2.     Կրթական պարտեզ - Համարումեմ կրթական պարտեզ, որովհետև մենք խնամում ենք մեր պարտեզը
3.     Արվեստանոց-արհեստանոց - Համամիտ եմ, որովհետև գեղարվեստի դպրոցը ամբողջությամբ թաթախված է արվեստի մեջ:

4.     Մրջնանոց - Համամիտ եմ, որովհետև մեր դպրոցում բոլորը մրջյունի պես աշխատելու և սովորելու հետ սեր ունեն
5.     Արշավախումբ - Համամիտ եմ, որովհետև բոլորս էլ գնում ենք արշավների և ընկերանում իրար հետ:
6.     Ընտանիք - Համամիտ չեմ, որովհետև ոչ բոլորն են իրար ընտանիքի անդամի պես հարգում և սիրում:
7.      Համույթ - համամիտ չեմ, որովհետև համույթը ճիշտ չե ասած
Կրթահամալիրի 7 որակները
1.     Ոգեղենություն- Համամիտ եմ, որովհետև ինչ որ անում ենք վերջում արդյունք ամպայման ունենում ենք
2.     Ստեղծականություն- Համամիտ եմ, որովհետև կրթահամալիրում մենք միշտ ստեղծագործում ենք
3.     Ուսումնատենչություն-Համամիտ եմ, որովհետև բոլորսել ձգտում ենք ուսումատենչության մեր ապագայի համար
4.     Կատարելության ձգտում- Համամիտ եմ, որովհետև զգալիորեն հայտնի է դարձել կրթահամալիրը
5.     Համերաշխություն- Չեմ կարող պատասխանել
6.     Հոգատարություն- Չեմ կարող պատասխանել
7.      Հայրենաշինություն- Համամիտ եմ, որովհետև այն, որ կրթահամալիրը համարվում է Աշխարհի լավագույն դպրոցներից մեկը դա արդեն ապացույցն է հայրենաշինության
Կրթահամալիրի կառուցվող 7 հրաշալիքները
1.    «Սեբաստիա» մարզահամալիր  Հարցի իմաստը անհասկանալի է
2.     Նորպարտեզ
3.     Տնկարան
4.     Դպրոց բնության գրկում
5.     Սեբաստացու ճեմուղի
6.     Աստղացուցարան
7.      Նոր մեդիա
Կարդալուց հետո հերթով գրեք, թե ինչն է համապատասխանում, ինչն է ստացվել, որ հոմանիշն է համապատասխանում, ուրիշ ինչ հոմանիշ կամ որակ կամ նոր առաջարկ ունեք, որոնք կարելի է ավելացնել այս ցանկին:
Գրեք այսպես (օրինակ եմ բերում).
7 հոմանիշներ
Մեր կրթահամալիրում կա (չկա) միաբանություն, որովհետև (գրում եք ձեր հիմնավորումը՝ ինչու չէ կամ ինչու է)

1.      Մեր կրթահամալիրը կրթական պարտեզ է (չէ), որովհետև (գրում եք ձեր հիմնավորումը՝ ինչու չէ կամ ինչու է)
Այս ձևով հերթականությամբ գրում եք, տեղադրում եք ձեր բլոգում, հղումը ուղարկում եք ինձ: Կուզեմ, որ նոր առաջարկներ էլ լինեն: Աշխատանքը կատարեք մինչև վաղը՝ նոյեմբերի 12-ը, երեկոյան ժամը 20:00-ն:

Комментариев нет:

Отправить комментарий